Alla inlägg under februari 2012

Av ali hosseinzadeh - 13 februari 2012 12:33


Det är dags för globalt uppvaknande. Vi börjar få nog av folk som tror att alla andra är idioter och de kan göra vad de vill och manipulera andra. 


                                    

Av ali hosseinzadeh - 8 februari 2012 20:35

Rotschild eller Ratschild som jag också kallar de vill ta över gudens roll. Jag är inte troende på något sätt, och tycker att alla ska få tycka och tänka som de vill men det som Rotschild och Rockefeller vill är att diktera för oss andra vad vi ska tycka och tänka. Det är därför de har tagit över kontrollen över bland andra median och universiteten. De här institutionerna används också som ett instrument för de att behålla sin makt över världen.


                                  

Av ali hosseinzadeh - 5 februari 2012 13:53

  

Jag har läst ett par böcker i sistone som har öppnat mina ögon för hur världen fungerar och det vill jag dela med mig. Jag har bland annat läst William Engdahls och Henry Makows böcker som förmodligen befinner sig på varsin sida av skalan när det gäller såna böcker. Medan William Engdahl försöker öppna ens ögon så har Makow inga goda avsikter utan vill vilseleda, lura med sanningen som man säger, dvs säga en del av sanningen och utelämna det som är väsentligt.


Vad är sanningen då? Sanningen är att dollarn, USA´s valuta är i privata händer. Dessa grupper har tagit kontrollen över dollarn och med den rättigheten har de gjort sig enorma förmögenheter. Den här gruppen kallas för illuminati och leds av familjen Rotschild som har en förmögenhet på 500 trillioner dollar. Den annan togivande familj i den gruppen är familjen Rockefeller.


Det som den här gruppen eftersträvar är att införskaffa sig kontroll över världen. Många kallar det här för konspirationsteorier men sanningen börjar bli mer och mer uppenbart. Med den här bloggen vill jag lyfta fram det som jag anser vara väsentligt och aktuellt. Det finns naturligtvis många aspekter av den här gruppens aktiviteter men vissa delar kan va mer viktiga och mer aktuella än andra.



 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards