Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

de sanna hjältarna

Av ali hosseinzadeh - 21 mars 2012 06:34

Politiker har många gånger ett väldigt svårt jobb i dagens världDe måste nämligen lära sig att neutralisera illuminatis komplotter med sofistikerade metoder och det är inte alltid de får den respekten de förtjänar. Det är när man kommer på hur han eller hon har lyckats göra någonting viktigt för samhället som ens respekt för politikern växer, och det är naturligtvis inte alltid enkelt att göra det för gemene man. Jag tycker och tror att Göran Persson och Mona Sahlin är typiska sådana politiker. De jobbar mellanraderna och offrar många gånger sitt anseende och riskerar sitt liv för att neutralisera någon komplott som illuminati försöker iscensätta mot landet. Jag tycker att det är de som är sanna hjältarna. Anna Lindl fick till och med sätta sitt liv i sitt kamp mot illuminatis komplotter, och hon har fortfarande inte fått den erkännande hon förtjänar.


                                                                       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ali hosseinzadeh - 4 maj 2014 17:50

Jag vet inte om alla kan följa mina tankar. I slutändan handlar det om socialingenjörskonst. Att påverka människor i rätt riktning. Att skapa ny kultur.   Till exempel kan du sätta upp en genomtänkt staty i en rondell och se till att det påverkar...

Av ali hosseinzadeh - 19 april 2014 14:35

Egentligen är konflikt mellan etiska grupper inte mer komplicerad än konflikter mellan grannar och enskilda personer. Det kan vara fridfullt och det kan vara mindre fridfullt. Frågan som ställs då är om fridfullheten är resultatet av slumpen eller om...

Av ali hosseinzadeh - 12 april 2014 17:54

Att inte bara västvärlden utan världen överhuvudtaget kommit långt, inte bara i tekniskt avseende utan även inom andra vetenskap som kan bidra till de institutioner som har samhället och dess uppbyggande som huvudfråga kan vi utgå ifrån. Att en ledar...

Av ali hosseinzadeh - 10 april 2014 08:05

Den glödande tråden i den verklighet som vi lever i är att skapa en så smärtfri och naturlig sammansmältning mellan världens länder som möjligt. Det undanröjer helt enkelt illuminatis möjligheter att kunna agera genom osämja. Om den teorin som jag fr...

Av ali hosseinzadeh - 7 april 2014 13:46

Ibland tvivlar jag på mitt sätt att närma mig verkligheten. Varför gör i så fall inte "andra" författare det? Varför smyger de runt verkligheten som katten går runt het gröt. Är det bättre så? Ska inte verkligheten beskrivas rakt ut istället som mång...

Skapa flashcards