Alla inlägg den 24 mars 2012

Av ali hosseinzadeh - 24 mars 2012 20:26


Slutstriden i USA valet närmar sig och opponenterna är Mitt Romey och Barack Obama. Det är den ställningen som är nu. Tidigare under racet har det inträffat valfusk, hörde jag Alex Jones säga. Någonting som jag har nämnt. I det fallet handlade det om att Ron Paul inte fick de röster som man hade förväntat att han skulle få. Han är i vilket fall som helst borta från racet. Jag har faktiskt sett några misstänkt retuscherade bilder på honom. Så att han inte har varit önskvärt för illuminati kan man utgå ifrån.


Men nu känns det i alla fall att Obama är första handsvalet eftersom vad jag uppfattar så vill illuminati krig och  då är inte Mitt Romney den mest lämpliga kandidaten. En annan sak som är allvarligt vid sidan av valfusket är att amerikanska presidentvalet är en teather och att presidentkandidaterna samarbetar med varandra. Alex Jones har gjort en bra video kring det tycker jag när han tar upp valet där Barack Obama blev president.


Alla de här presidentkandidaterna även Ron Paul kan nämligen vara lämpliga val beroende på den rådande situationen. Illuminati bestämmer helt enkelt vilken kandidat som är mest lämplig och kuggarna på marken får agera därefter. Förra valet så bestämde sig illuminati som sagt för Barack Obama som i dagens läge verkar vara den bästa kandidaten. Men har illuminati möjligheten att gå i krig?? De kanske känner att de inte har det. Det avgör i vilket fall som helst förmodligen utfallet i amerikanska presidentvalet och om Barack Obama eller Mitt Romney står där som segrare i början av november.


                      

Ovido - Quiz & Flashcards