Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Otillbörliga påverkningsmedel

Av ali hosseinzadeh - 25 mars 2012 16:42


Som jag uppfattar det så är median en väldigt viktig del för illuminatis eller England för att kunna dominera världen. England eftersom Illuminati har sin högsäte i city of London. Sen har de som sagt Israel som också ägs av de, framför allt av deras stjärna Rotschild, och sen kontrollerar de dollarn och därmed kan suga ut världen eftersom dollarn i princip är världens reserv valuta. Med de pengarna de köper sedan upp ländernas strategiska tillgångar och därmed möjligheten kontrollera de och utsätta de för utpressning. Stockholmsbörsen, SAABB och VOLVO är förmodligen bra exempel hur illuminati använder såna tillgångar för kontroll och utpressning. De äger förmodligen många andra strategiska tillgångar i Sverige som SJ, sjukhus, fotbollsklubbar som syrianska, svenska rättsinstituationer med mera, med mera. Tillgångar som är extremt ogynnsama för Sverige vid de fall illuminati känner att de vill sätta press på landet.


De här är minst sagt väldigt angelägna saker att granska men det kan man inte förvänta sig att median ska göra, eftersom illuminati som sagt äger median. Sedan så kontrollerar de viktiga sport och musikevenemang som de använder flitigt och som ger de makt på världsscenen. Nu närmar vi oss OS i London. Det blir intressant vad de har planerat för oss där. Någonting som jag upptäckte när det gäller fotbollsem som också går snart är att Polen hamnade i den absolut lättaste gruppen och Tyskland i den absolut svåraste. Det är nämligen så England använder sin makt över spelevenemangen för att sätta press på olika länder i det fallet Tyskland. Nämligen genom att antigen hjälpa eller stjälpa för rivaliserande länder på ett sätt som passar dem och stärka deras fientlighet och rivalitet. Själva skonas de naturligtvis från alla såna typer av undertryckande situationer eftersom de kan kontrollera de här evenemangen. De kan till och med se till att trycket mot England minskar genom att iscensätta olika händelseförlopp på ett lämpligt sätt. Här drar de sig naturligtvis inte från att iscensätta terroristattentat.


Jag läste i alla fall i presstv att många Israeler hade gått ut och protesterat mot krig mot Iran. Det påvisar en viss vaksamhet och att Israelerna har blivit trötta på att bli kanonmat och hela tiden användas för at påverka händelseförloppet i världen till illuminatis fördel. Det är goda nyheter tycker jagDet är så man ska göra, nämligen genom protester markera mot såna typer av otillbörliga påverkningar av händelseförloppet i världen som Storbritanien använder sig av.


 

 
 
Ingen bild

Jag

25 mars 2012 17:42

Och var har det här med DNs artikel om den rumänska prostitutionliga som har gripits i Spanien att göra?

ali hosseinzadeh

25 mars 2012 18:01

Jag antar att det inte är en långsökt idé att median är en påverkningsmedel ;) Och den artikeln som du läste här är skriven i en brittiskt ägd media. Det krävs att man är lite uppmärksam i det man läser och inte låter sig påverkas.

 
Ingen bild

James

26 mars 2012 14:15

Vilket bra blogginlägg. Tyvärr förstår jag inte alls vad du menar med fotbolls-EM. Lägger du fram en konspirationsteori så kan du ju komma med lite bevis som åtminstone talar för att något lurt kan ligga i hasorna. När du säger att de hamnade i en lätt grupp så kan jag upplysa dig om att lottningen sker live i en studio och med fotbollsprofiler som både blandar och drar bollar i lottningen. Allt för att säkerställa att det inte är något fuffens på gång. Jag är konspiratorisk lagd själv men jag blir lite ledsen när jag ser andra som pratar om Illuminati men inte har en aning om vad det är för slags "organisation". Varför i hela friden skulle man fusklotta fotbolls-EM ens?

ali hosseinzadeh

26 mars 2012 14:40

Att den är uppgjort är 110 procent säkert. Hur och varför de har gjort kräver kanske lite bättre förklaring än vad jag gjort här. Jag kan upplysa dig om att bollarna i korgen vid lottningen är olika varma så de som drar bollarna tar upp de efter ett förutbestämd mönster. Och anledningen till det är helt enkelt som jag har försökt säga att stimulera fel krafter och på så sätt, sätta press på Tyskland. Med tanke på att det redan existerar en viss rivalitet mellan Tyskland och Polen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ali hosseinzadeh - 4 maj 2014 17:50

Jag vet inte om alla kan följa mina tankar. I slutändan handlar det om socialingenjörskonst. Att påverka människor i rätt riktning. Att skapa ny kultur.   Till exempel kan du sätta upp en genomtänkt staty i en rondell och se till att det påverkar...

Av ali hosseinzadeh - 19 april 2014 14:35

Egentligen är konflikt mellan etiska grupper inte mer komplicerad än konflikter mellan grannar och enskilda personer. Det kan vara fridfullt och det kan vara mindre fridfullt. Frågan som ställs då är om fridfullheten är resultatet av slumpen eller om...

Av ali hosseinzadeh - 12 april 2014 17:54

Att inte bara västvärlden utan världen överhuvudtaget kommit långt, inte bara i tekniskt avseende utan även inom andra vetenskap som kan bidra till de institutioner som har samhället och dess uppbyggande som huvudfråga kan vi utgå ifrån. Att en ledar...

Av ali hosseinzadeh - 10 april 2014 08:05

Den glödande tråden i den verklighet som vi lever i är att skapa en så smärtfri och naturlig sammansmältning mellan världens länder som möjligt. Det undanröjer helt enkelt illuminatis möjligheter att kunna agera genom osämja. Om den teorin som jag fr...

Av ali hosseinzadeh - 7 april 2014 13:46

Ibland tvivlar jag på mitt sätt att närma mig verkligheten. Varför gör i så fall inte "andra" författare det? Varför smyger de runt verkligheten som katten går runt het gröt. Är det bättre så? Ska inte verkligheten beskrivas rakt ut istället som mång...

Ovido - Quiz & Flashcards