Alla inlägg den 13 maj 2012

Av ali hosseinzadeh - 13 maj 2012 09:29

Om jag inte misstar mig så har Henry Makow nämnt Dalei Lama som en speciell äcklig typ som är djupt involverat med illuminati och deras privata sedvanor. Någonting som i och för sig inte är förvånande men det är ändå svårt att föreställa sig honom gå runt nakna kvinnor och dregla. Men som sagt det är inte alls förvånande. De som framställs av median som änglar är i själva verket riktiga demoner. Det är bara att titta på situationen i Syrien där människor som framställs som demokratins och mänskliga rättigheters förkämpar massakerar kvinnor och barn.


Läste att tusentals människor protesterar i Israel mot den "ekonomiska orättvisan". Det som jag tycker att ganska anmärkningsvärt är att Israel håller så låg levnandsnivå i förhållande till resten av västvärlden. Rotschild tycker tydlingen inte att de som försvarar hans egendom är värda mer tillsyn. Han håller de i existensminimum. Snacka om snålhet. Nu börjar alltså zionisterna känna att de vill ha mer av dollarkakan.


En annan grej som jag har tänkt på när det gäller zionister är att de har gått runt och trott att de är så smarta eftersom de i sina ögon tror att de lyckas lura andra människor och inte fattat att de själva är lurade av illuminati.



                          

Av ali hosseinzadeh - 13 maj 2012 07:42

Jag tittade på en debatt mellan Jimmy Åkesson och integrationsminister Erik Ullenhag tyckte mig se en person som försöker prata mellan raderna precis som alla andra ärliga och välvilliga personer som vill öppna folks ögon kring det som man inte kan tala öppet om. Det är så jag i alla fall bedömer människor nämligen hur de anstränger sig att prata mellan raderna. Eftersom i dagens värld får man som sagt inte prata öppet om vissa saker, inte på universiteten, inte i median eller politiken får man prata öppet om Rotschild och de andra tjuvarna som försöker kontrollera hela världen, så när Jimmy Åkesson någonstans i sitt tal använde ordet ekonomisk historia så räckte det för att jag ska placera honom i den ärliga skaran. Den skaran som verkligen vill komma tillrätta tillrätta med saker och ting och angripa det verkliga problemet, som de flesta vet vad det här. Vill man komma tillrätta med invandringen måste man komma åt de som startar krigen och inte som Kent Ekeroth angripa invandrarna. Man löser inte problemet om man angriper ägget medan hönan värper oavbrutet.






                                                         

Ovido - Quiz & Flashcards