Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Har fotbollspelare dubbla roller??

Av ali hosseinzadeh - 30 maj 2012 19:22

   Pratade med min kusin precis som har alltid älskat USA och nu har han åkt dit till sist. Han gjorde det framför allt för att han blev förlamad och inte kunde ta sig fram i Irans brokiga gator. Så han åkte till USA i förhoppningen att de ska bota honom men alla som visste om hans situation visste att han skulle bli besviken. Men vi som känner honom hade svårt att tro att hans tro på USA´s  storslagenhet skulle rubbas. Så när jag pratade med honom idag för första gången sedan han åkte till USA för ett par månader sen, eller det va kanske mer än så tiden går fort som bekant, så ville jag se hur hans syn på USA hade förändrats.


Så jag ställde lite frågor kring hur det är i USA. Svaret va inte oväntad, ja "det är bättre än Iran", men ändå kändes det att hans besvikelse att inte kunna bli frisk hade satt sina spår på hans syn på det storslagna USA. Ett land som är kapabel att klara av allting. Han lät nämligen lite nestämd och så klagade han på magsmärtor, efter att ha ätit körsbär igår. Körsbären som är en ganska vanlig frukt i Iran ser ganska välformade ut i USA liksom jordgubbar, men de smakar ingenting tyckte han. Jag skrattade gott när min kusin sa att deras jordgubbar "smakar gurka". Det är så sant. Jag förklarade att det beror på den genetiska manipulationen. Han trodde att det berodde på hormoner och andra medel. Men jag försökte förklara hur det egentligen går till.


Hans syn på USA hade fått sig en törn när allt kom omkring, även om han tyckte att det va bättre där. Han gick och simmade och badade Jacuzzi och tyckte om det. Men han fick som sagt magsmärtor av deras genetisk manipulerade frukter. Det där va en intressant grej som jag ville berätta om. Funderar på att åka till Los Angeles snart och hälsa på honom.


Snart är det i alla fall fotbollsem. En häftig fenomen som jag har fått nys om är att fotbollspelare och för all del även journalister verkar ha dubbla roller.   Alltså mycket av de konflikter som man ser hos fotbollspelare som Zlatan och hans lagkamrater eller Zlatan med låt säga Peter Jiihde känns vara arrangerad för att på något sätt komma åt illuminatis komplotter. Så olika länder sitter tydligen inte stilla och väntar utan agerar tydligen aktivt i förhållande till illuminatis komplotter mot deras länder och använder sig aktivt av fotbollspelare som inte bara spelar fotboll utan får andra uppdrag där man får spela olika tilldelade roller. I det ljuset förstår man varför John Guidetti fick någon nervsjukdom precis innan fotsbollsem. Han skulle förmodligen få en sån tung roll att spela vid sidan av fotbollen och illuminati va den här gången snabb för att hindra det.


 Jag tycker om den insikten stämmer, att Zlatan och hans medspelare eller vad man ska kalla de för har gjort en extremt bra jobb för att komma åt illuminatis komplotter. Det är en kamp mot Breivik. Det är en kamp mot Peter Mangs. Det är en kamp mot illuminati manipulatörer som driver saiter som avpixlat och nationell.nu och spelar på folkets dumhet.


Jag antar att de enda personerna som kan svara på den frågan är personer som Zlatan och Peter Jiihde. Det vore häftigt i alla fall om det stämmer för då ser man helt plötsligt många andra händelser i ett helt annat ljus.


                                                                

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ali hosseinzadeh - 4 maj 2014 17:50

Jag vet inte om alla kan följa mina tankar. I slutändan handlar det om socialingenjörskonst. Att påverka människor i rätt riktning. Att skapa ny kultur.   Till exempel kan du sätta upp en genomtänkt staty i en rondell och se till att det påverkar...

Av ali hosseinzadeh - 19 april 2014 14:35

Egentligen är konflikt mellan etiska grupper inte mer komplicerad än konflikter mellan grannar och enskilda personer. Det kan vara fridfullt och det kan vara mindre fridfullt. Frågan som ställs då är om fridfullheten är resultatet av slumpen eller om...

Av ali hosseinzadeh - 12 april 2014 17:54

Att inte bara västvärlden utan världen överhuvudtaget kommit långt, inte bara i tekniskt avseende utan även inom andra vetenskap som kan bidra till de institutioner som har samhället och dess uppbyggande som huvudfråga kan vi utgå ifrån. Att en ledar...

Av ali hosseinzadeh - 10 april 2014 08:05

Den glödande tråden i den verklighet som vi lever i är att skapa en så smärtfri och naturlig sammansmältning mellan världens länder som möjligt. Det undanröjer helt enkelt illuminatis möjligheter att kunna agera genom osämja. Om den teorin som jag fr...

Av ali hosseinzadeh - 7 april 2014 13:46

Ibland tvivlar jag på mitt sätt att närma mig verkligheten. Varför gör i så fall inte "andra" författare det? Varför smyger de runt verkligheten som katten går runt het gröt. Är det bättre så? Ska inte verkligheten beskrivas rakt ut istället som mång...

Ovido - Quiz & Flashcards