Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

konspirationsteorier ekar högre och högre

Av ali hosseinzadeh - 2 juni 2012 11:49

Hat, korruption och förstörelse har en tendens att sprida sig och det är det som är illuminatis segervapen. Att korrumpera så många människor som möjligt och låta hatet att sprida sig bland fler och fler. Det är just den strategin som många länder i världen, inklusive Sverige som jag nämnde innan försöker bekämpa med alla möjliga intrikata strategier. Men illuminati fortsätter att mala på och att ännu mer energiskt sprida det hat, korruption och förstörelse som har ledsagat den och fått den att stiga hela vägen från tyska gettot upp till att bli den obestridlig mäktigaste makten i hela världen. Det är illuminatis vinnarkoncept att utan några som helst känslor för andra försöka flytta fram sina positioner, en inställning som har som sagt en tendens att sprida sig. 


I alla fall det som vi ser runt omkring oss i världen är en kamp mellan de två olika polerna, hatet, korruptionen och förströelsen på ena sidan och krafter som med alla medel försöker hindra den att ruinera hela samhället. Det ser vi nu inte minst i Syrien där hatet, korruptionen och förstörelsen som har just hjälpt illuminati att främja sina mål slå till med full kraft och göra allt för att ta överhanden och försöka vinna emot de krafter som försöker stå emot, så att även de blir lika hatiska, korrumperade och destruktiva som den själv.


Då har illuminati vunnit när världen befinner sig i total våld, hat, korruption och dekadens. Det är då som illuminati kommer att utropa sig till världens obestridliga herre.


                                             

 
 
amanda

amanda

2 juni 2012 12:27

Hej hej fin blogg du har!:D på min blogg har jag just nu en tävling! YEHAO där JAG KAN RITA AV DIG! Det ända du behöver göra är att gå in på min blogg salukis.weblogg.se och kommentera ” något som jag är med” jag har skickat ett foto dör det är det du behövber göra skicka ett foto på nåt du vill jag ska rita av tex dig själv:) sedan så tar jag nästa helg en vinnare och gör en sån här http://www.youtube.com/watch?v=B4qrmZn5zKU video på just dig:D kul va? Så skicka ett foto till salukis96@live.se och skriv varför just du vill bli vald kramar på dig!

http://salukis.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ali hosseinzadeh - 4 maj 2014 17:50

Jag vet inte om alla kan följa mina tankar. I slutändan handlar det om socialingenjörskonst. Att påverka människor i rätt riktning. Att skapa ny kultur.   Till exempel kan du sätta upp en genomtänkt staty i en rondell och se till att det påverkar...

Av ali hosseinzadeh - 19 april 2014 14:35

Egentligen är konflikt mellan etiska grupper inte mer komplicerad än konflikter mellan grannar och enskilda personer. Det kan vara fridfullt och det kan vara mindre fridfullt. Frågan som ställs då är om fridfullheten är resultatet av slumpen eller om...

Av ali hosseinzadeh - 12 april 2014 17:54

Att inte bara västvärlden utan världen överhuvudtaget kommit långt, inte bara i tekniskt avseende utan även inom andra vetenskap som kan bidra till de institutioner som har samhället och dess uppbyggande som huvudfråga kan vi utgå ifrån. Att en ledar...

Av ali hosseinzadeh - 10 april 2014 08:05

Den glödande tråden i den verklighet som vi lever i är att skapa en så smärtfri och naturlig sammansmältning mellan världens länder som möjligt. Det undanröjer helt enkelt illuminatis möjligheter att kunna agera genom osämja. Om den teorin som jag fr...

Av ali hosseinzadeh - 7 april 2014 13:46

Ibland tvivlar jag på mitt sätt att närma mig verkligheten. Varför gör i så fall inte "andra" författare det? Varför smyger de runt verkligheten som katten går runt het gröt. Är det bättre så? Ska inte verkligheten beskrivas rakt ut istället som mång...

Ovido - Quiz & Flashcards