Alla inlägg den 23 mars 2013

Av ali hosseinzadeh - 23 mars 2013 18:18

Idag var jag och småhandlade. Skulle bland annat köpa en deodorant. I vanliga fall, jag som alla andra brukar ta den första bästa deodoranten, kanske det märket som jag känner igen eller står först i hyllan. Men nu tänkte jag som jag har rekommenderat i mina senaste inlägg, försöka pröva det nya förhållningssättet. Att vara medvetet närvarande i det liv jag lever. Ibland måste man påminna sig själv när man faller tillbaka i det gamla slentrianmässiga sättet. Först tog jag vanemässig en deodorant och stoppade den i min korg utan att lukta på den. Men la tillbaka den sen och började istället först lukta på de som stod på hyllan. Stannade verkligen upp och kännde efter hur jag tyckte att de luktade. Till sist bestämde jag mig för en som jag tyckte kändes bäst. Det roliga va att den kostade minst av alla. 

Ovido - Quiz & Flashcards