Alla inlägg den 7 april 2013

Av ali hosseinzadeh - 7 april 2013 18:21

Jag har kommit till Växjö igen över helgen och tagit en extradag ledig innan jag åker tillbaka till Södertälje. Det är så skönt att bara ligga i soffan och slappna av med ett täcke över magen. Jag har en mössa på huvudet och låter den glida nerför min panna över mina ögon. Mina händer är ändå vana och hittar de rätta knapparna på tangetbordet. Ibland låter jag drömmarna föra mig till de otillfredställda drömmarnas rike. Det är mest det som är skönt med att lägga sig ner en stund. Man låter sina ouppfyllda önskningar för en liten stund få utlopp och på något sätt bli tillfredställda även om det sker i drömvärlden. Man vill ju helst uppleva sina drömmar. Ta på de och låta dess närvaro fylla en med lustkänslor, stöd och nyvunna krafter. Det är kanske det som är skillnaden mellan drömmar och verkligheten. I drömmarna lyser stödet och upplyftande krafterna med sin frånvaro.


Ovido - Quiz & Flashcards