Alla inlägg den 11 juli 2013

Av ali hosseinzadeh - 11 juli 2013 10:55

Det har funnits en hel del händelser på nyheterna den senaste tiden som har behövt kommenteras. Det har hänt mycket i Egypten. Tåg i Kanada som har spårat ur och flygplan som har kraschat. Igår såg jag tack videon av tre personer som har suttit fångna i någon källare i USA. Mycket märkligt minst sagt. Det visar helt enkelt att illuminati fortsätter att häckla oss.


Utöver det har jag studerat ett antal böcker bland annat en skriven David Duke och en annan av David Icke. Personer som befinner sig utanför den konventionella debatten men som ändå är extremt tongivande. David Duke har gjort sig känd för boken "Jewish supremism". Jag läste den här boken med stor vånda. Jag tycker, som jag har nämnt innan inte om cyniska personer som lurar idioter och den här boken kändes vara en praktexemplar av en sådan kategori av böcker. En bok som inriktar sig mot judarnas "etnicitet" och formar den på det sätt som är lämpligt för illuminati. Många judar tror att de tillhör ett exeptionellt ras eller kultur som gör de överlägnsa alla andra människor. Det är en sådan inställning som illuminati vill vårda hos judarna.


Detta, nämligen "etnisk manipulation", ett begrepp som jag har hämtat hos William Engdahl och nämnt tidigare i mitt blogg används inte bara mot judarna utan används på ett lika cyniskt och välkalkylerat sätt mot många andra "folkgrupper". Många gånger, vilket det handlar om i verkligheten, är folket inte en helt väldefinierat grupp av människor. Det illuminati gör är att definiera en folkgrupp som kanske i verkligheten inte finns, lyfta fram lämpliga delar av "deras" historia och forma de på ett sätt som främjar illuminatis syften. Man förvränger, man förvrider, man skapar frustration, irritation, storhetsvansinne och så vidare och så vidare. Historia är helt enkelt inte till för att återberätta någonting som har skett tidigare i tiden, det är inte främsta syftet med den, utan för att manipulera de människor som lever nu.


En annan grej som det finns starka indicier om är att många av de här vetenskapliga studier som har skett under skenet av arkeologiska utgrävningar inte har handlat om någonting annat än gravplundring och illuminatis sätt att komma åt gömda skatter. Läste en serie i dagens nyheter för ett tag sen att hela grupper av människor, många av de engelsmänn, som hade gjort utgrävningar i Egypten dog mystiska död kort efteråt. Det är lätt att räkna ut vad som har hänt och att enorma mänskliga skatter inte finns någonstans för oss vanliga att beskåda.


Sedan läste jag, som jag nämnde innan David Ickes bok, "Love is the only one, everything else is illusion". David Icke är engelsman och har skrivit många böcker. Jag valde bara på måfå en bok av honom som fanns på pdf eftersom jag, utöver David Duke, var intresserad av honom, vad han ville säga och vad han hade för avsikter.


Det började inte helt lovande. Han började med att inte säga ett ord om dollarn och pundet och framställa Euron som den valutan som står för illuminatis herravälde i världen. Alltså samma vilseledande berättandestil som många som inte är det som de utger sig att vara använder. I och för sig är det ganska intressant att läsa sådana böcker. Man kommer till insikt om vem som är vem och vad som är vad. Till exempel utmålade han George Bush som en ovanlig stor bov i dramat. Det får en att tänka att George Bush kanske inte ska tilldelas så stor roll i all det förödelse som illuminati har gjort sig skyldig till. Han kanske inte ens hade vetat vad som skulle hända när han kom till makten och hade en helt annan agenda än det som illuminati hade. Att han sedan blev överlistat av illumianti och fick spela huvudrollen av deras välplanerade brott. Det vore helt enkelt orättvist att ge honom skulden för någonting som han kanske inte har varit med och planerat medan huvudaktörerna går fria.


I alla fall så läste jag hela "love is the only one, everthing else is illusion". En bok som jag återkommer till den i mina kommande inlägg.

Ovido - Quiz & Flashcards