Alla inlägg den 17 maj 2012

Av ali hosseinzadeh - 17 maj 2012 20:34

Rotschild förkärlek till valutur och dess vilja att slå ut andra konkurrerande valutor, framför allt Euro fortsätter. Facebook ska börsintroduceras imorgon. Det blir intressant hur det går. En annan fråga som jag tycker skulle vara kul med lite granskning. Det finns en hårfin skillnad mellan krigsförbrytare och förkämpar för demokrati och mänskliga rättigheter med tanke på att Milosovic fälls i domstol medan de massakerande aktivister i Syrien och zionisterna anses vara demorakter och folk som respekterar mänskliga rättigheter. Att det ska göra så mycket att vara för Rotschild eller emot honom.


.                      ..

Av ali hosseinzadeh - 17 maj 2012 15:46


De frågorna som jag vill att uppdrag granskning ska titta närmare på hopar sig. Nu vill jag veta hur universiteten lyckas utestänga de kritiska frågorna och de lärare som verkligen vill granska hur verkligheten hänger ihop och undervisa om det på universiteten för det lyckas de verkligen med. Sökte ordet Rotschild på databasen för uppsatser som har gjorts på Sveriges univeristet och högskolor och fick inte en enda träff. En annan grej som jag skulle vilja få undersökt är gårdagens kassahaveri på systembolaget. Märkligt händelse. Det känns att illuminati verkligen vill höja temperaturen i Sverige av någon anledning. Vad de har för avsikt med det vill man förmodligen inte veta. Men som jag nämnde innan. Vissa händelser är till för att lägga grunden för någonting annat, vilket illuminati är expert på. Det är därför de aldrig misstänks.

        

                                     

Ovido - Quiz & Flashcards