Alla inlägg den 20 juni 2012

Av ali hosseinzadeh - 20 juni 2012 16:47


Jag hade en blogg på expressen innan och då tog jag upp konkreta exempel på illuminatis manipulationer som sker framför allt genom median och olika filmer. Det vore intressant att veta hur de kontrollerar svenska median vilket verkar vara en vetenskap i sig. Men att de har en rejäl hållhake på svenska median och att svenska median har små möjligheter att stå emot kan man utgå ifrån.



Min gissning är att svenska medier faller för deras tryck, och att den hållhaken som de har på den gör att den också reflekterar det budskap som de har tänkt sig. Men deras viktigaste manipulationskanal är förmodligen amerikanska medier och hollywood filmer som jag har tagit många exempel ifrån vilka även visas i svenska biografer. Sedan gör man som jag nämnde innan även filmer i andra länders namn som Iron sky som har gjorts i Finlands namn. Med de manipulationskanaler som de har till sitt förfogande manipulerar man helt enkelt folk, styr deras känslor och tankar och därmed beteenden och skapar alla möjliga företeelser i samhället. Allt från galopperande våldtäkter till anorexi och liknande typer av sjukdomar.


De har kontrollen över oss helt enkelt och det om inget annat kan anses vara ett potent utpressningsinstrumenet mot landets politiker som i likhet med svenska median har små medel att stå emot. Det enda man kan göra är förmodligen att i så hög utsträckning som möjligt minska de avsedd negativa och tragiska verkningarna, många gånger väldigt effektivt. Andra gånger kanske inte lika framgångsrikt.





  .


Ovido - Quiz & Flashcards