Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Planerar illuminati/NWO ordningen för flerfaldiga, samtidiga folkmord där miljarder människor dör på kuppen??

Av ali hosseinzadeh - 5 mars 2012 18:31


Det gäller att uppdatera sig om illuminati/NWO ordningen. Jag kollade nyligen på Alex Jones och han påstod att det pågår valfusk i det nuvarande valet i USA. Att det har pågått protester där tror jag att de flesta vet, det har till med varit lite rapporter i den så kallade fria median om det. Men ingenting om att det har varit folk som har gripits i samband med det. Jag följer lite andra tidningar som presstv och fick reda på det på det sättet.


Det gäller som sagt att man uppdaterar sig om illuminati/NWO ordningen. Och all information är naturligtvis inte vänskapligt. Det finns som jag har nämnt information som är avsedd att vilseleda.


Vad kommer det att hända undrar man nu? Enligt mina egna bedömningar så befinner sig illuminati/NWO ordningen i partärunderläge. Men man kan inte vara säker. De försöker förmodligen fortfarande att hitta nya strategier baserad på de nuvarande förhållandena, och i värsta fall går allting enligt planer.


Det finns ju som jag har nämnt tidigare utsagor att de planerar att minska jordens befolkning med 9/10 delar. De har redan färdigbyggda underjordiska skyddsrum som står mot all typ av förödelser, bland annat kärnvapen. Det är det man inte vet, nämligen hur långt de är beredda att gå. De gamla metoderna biter inte lika bra längre, det såg man senast i Syrien och nu i Ryssland. Folk börjar bli vakna. Många pratar om illuminati/NWO ordningen. Deras tidigare segervapen median är helt blaska. Man ställer sig frågan om vad deras nästa drag blir och om de är beredda att iscensätta flerfaldig och samtidig folkmord där miljarder människor dör på kuppen!?


I annat fall så kommer det förmodligen bara att gå neråt och förmodligen på ett accelererande sätt och då syftar jag framför allt på USA/Storbrittanien/Israel alltså den moderna terrorismens axelmakter. Det är så tragedikomiskt att de anklagar andra för just det.


                                                         

 
 
Ingen bild

Abbe

5 mars 2012 19:42

Tautologi, NWO-ordningen. Den nya världsordningen-ordningen. Oljebörsen är för övrigt ett ord.

Vakna upp ur din konspirationsteoretiska mardröm och leta konkreta bevis för dina skrönor. Eller somna om och fortsätt att se "The Don Killuminati: The 7 Day Theory" som källan till all kunskap.

ali hosseinzadeh

5 mars 2012 20:11

Building 7 är framför allt det som jag tänker på. Konspiratoriskt vet jag inte, jag är bara en vanlig kille med ganska normala sinnen som jag använder till skillnad från vissa andra.

 
Ingen bild

Dicit Lux

5 mars 2012 19:46

Att mejsla ut övergripande strategier så lömska, dolda och sinistra att varenda medioker svensk bloggare kan gissa sig till dem ligger sannerligen högt på alla de mest definitiva av punktlistor och där kan vi inget annat än enas om att man lyckats, inte sant?

Sen är det märkligt, tycker jag, att de som allra helst tycker illa om tåget som är att gå är de som säkert mest av alla skulle döda för att få åka med - men som är för feta och/eller lata för att komma i tid till avgången.
Surt sa räven.

Dicit Lux.

ali hosseinzadeh

5 mars 2012 20:08

Det är bra att man försöker tänka själv. Median är inte så granskande trots allt.

 
Ingen bild

Abbe

5 mars 2012 22:01

Det är bra att vara kritisk, men många väljer att vara det enbart när det passar. Var konsekvent kritisk och svälj inte de alternativa sidorna rakt av.

Jag påstår inte att att det inte pågår mer i världen än vad som syns på ytan. Amerikanska regeringen hade en hel del att vinna på 9/11. Men istället för att rapa upp andras idéer i en svamlande röra tycker jag du borde koncentrera inläggen på ett enskilt ämne, och syna det från alla håll.

Sluta göm dig bakom devisen, jag ser det andra inte ser. Fokusera på saker det går att finna belägg för, istället för en "man kan ju tänka sig"-mentalitet.

ali hosseinzadeh

5 mars 2012 22:34

Jag håller med dig. Men som jag sa innan jag utgår från min sunda förnuft och mina sinnen och det kommer man ganska långt med. Däremot gör jag inte anspråk på sanningen men försöker ändå se vad som stämmer och vad som inte stämmer. Man vet inte vad som händer och vad som är sant. Att försöka få reda på det i median kan man däremot glömma. Median är varken objektiv eller obunden och de som finns bakom median är de mest korrupta och psykopatiska typerna som förmodligen har existerat. Vad de har för planer för världen är det bara gudarna som vet.

 
Ingen bild

brazzer

5 mars 2012 22:28

Slutade läsa direkt efter "Jag kollade nyligen på Alex Jones och han påstod..." Ta av dig foliehatten och hitta på något vettigt med ditt liv min vän...tragisk.
You don´t see the big picture, mate!

ali hosseinzadeh

5 mars 2012 22:36

Foljehatten har jag tagit av mig däremot så kanske jag inte har sett den stora bilden än! Det håller jag med dig om.

 
Ingen bild

malin

28 april 2012 10:07

Har ögnat igenom lite av dina texter och för att vara lite klurig kan du ju få ett råd från en amatör: "...Det gäller som sagt att man uppdaterar sig om illuminati/NWO ordningen. Och all information är naturligtvis inte vänskapligt. Det finns som jag har nämnt information som är avsedd att vilseleda." -

med dina felstavningar finns det gott om paranoida bloggläsare som anser din blogg vara just vilseledande. Och resten fattar ingenting.

ali hosseinzadeh

28 april 2012 15:54

De som vilseleder som jag ser det är de som gör illuminati fullständigt ogripbar. Det, förmodligen för att göra den svårbekämpad. Jag försöker å andra sidan, som till exempel William Engdahl göra illuminati gripbar. Säga hur de går tillväga och hur deras strategier ser ut. William Engdahl har naturligtvis gjort en del granskningar och baserar sin påstående på fakta. Jag kommer med lite hypoteser. Sedan måste man naturligtvis göra en del efterforskningar för att se om det verkligen stämmer eller inte. När det gäller felstavningar får jag läsa om och korrigera dem.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ali hosseinzadeh - 4 maj 2014 17:50

Jag vet inte om alla kan följa mina tankar. I slutändan handlar det om socialingenjörskonst. Att påverka människor i rätt riktning. Att skapa ny kultur.   Till exempel kan du sätta upp en genomtänkt staty i en rondell och se till att det påverkar...

Av ali hosseinzadeh - 19 april 2014 14:35

Egentligen är konflikt mellan etiska grupper inte mer komplicerad än konflikter mellan grannar och enskilda personer. Det kan vara fridfullt och det kan vara mindre fridfullt. Frågan som ställs då är om fridfullheten är resultatet av slumpen eller om...

Av ali hosseinzadeh - 12 april 2014 17:54

Att inte bara västvärlden utan världen överhuvudtaget kommit långt, inte bara i tekniskt avseende utan även inom andra vetenskap som kan bidra till de institutioner som har samhället och dess uppbyggande som huvudfråga kan vi utgå ifrån. Att en ledar...

Av ali hosseinzadeh - 10 april 2014 08:05

Den glödande tråden i den verklighet som vi lever i är att skapa en så smärtfri och naturlig sammansmältning mellan världens länder som möjligt. Det undanröjer helt enkelt illuminatis möjligheter att kunna agera genom osämja. Om den teorin som jag fr...

Av ali hosseinzadeh - 7 april 2014 13:46

Ibland tvivlar jag på mitt sätt att närma mig verkligheten. Varför gör i så fall inte "andra" författare det? Varför smyger de runt verkligheten som katten går runt het gröt. Är det bättre så? Ska inte verkligheten beskrivas rakt ut istället som mång...

Ovido - Quiz & Flashcards