Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Illuminati/NWO ordningens strategier

Av ali hosseinzadeh - 5 mars 2012 19:02

Jag har nämnt lite om illuminati/NWO ordningens strategier som inte biter lika bra längre. De har inte lyckats att avsätta Assad med att beväpna så kallade "fredliga" demonstranter och de "fredliga" demonstranterna kommer förmodligen inte kunna uträtta så mycket i Ryssland heller. Alltså strategierna biter inte lika bra längre men det är inte det jag ska prata om utan lite mer om vad de här strategierna går ut på.


De personer som mördas eller röjs undan av illuminati/NWO ser i alla fall ut att ha dött en naturlig död, har varit brottslig av något slag, psykiskt sjuk börjar också bli ganska vanligt och den mest nyfunna metoden är kanske att framställas som om man har varit självmordsbombare.


Nu har två västerländska journalisterna Mari Colvin och Remi Ochlik dödats i Syrien och det har visats sig nu att de har dödats av rebeller, alltså enligt medians utsago hittintills "fredliga" demonstranter. Det läste jag i presstv idag och det är inte så förvånande. Det finns naturligtvis även journalister som har fått nog av de här hänsynslösa typerna som spelar katt och råtta lek med människorna. Men i alla fall har de dödats av rebellerna. Rebeller eller de "fredliga" demonstranterna är i sin tur radiostyrda av USA/Storbrittanien och Israel. Man får helt enkelt utgå att de har varit oönskade av de här tre länderna och röjts ur vägen.


Man säger att det är tillåtet att vara oppositionell men i verkligheten brukar alltså de politisk oppositionella mördas och röjas undan på annat sätt och man får det att framstå som att de har varit sexbrottslingar, att de har varit på fel plats på fel tid, som det gäller de här två journalisterna eller dödats av en galning som hört röster.


Politiska oppositioner eller ovälkomna personer som står i vägen beskylls helt enkelt för alla möjliga anklagelser, korruption, landsförräderi, möjligheterna är många och illuminati/NWO ordningen har fria händer det är ingen som ställer de till svars.


Problemet är att den här typen av strategier börjar bli för många, enligt min egen bedömning är det bara tecken på att slutet är nära eller vi närmar oss ett skede där de här typerna måste bestämma sig för att göra någonting eller att gå under och det är, som jag nämnde i mitt förra inlägg, det som vi inte riktigt vet. Nämligen hur långt de är beredda att gå!


                                                    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ali hosseinzadeh - 4 maj 2014 17:50

Jag vet inte om alla kan följa mina tankar. I slutändan handlar det om socialingenjörskonst. Att påverka människor i rätt riktning. Att skapa ny kultur.   Till exempel kan du sätta upp en genomtänkt staty i en rondell och se till att det påverkar...

Av ali hosseinzadeh - 19 april 2014 14:35

Egentligen är konflikt mellan etiska grupper inte mer komplicerad än konflikter mellan grannar och enskilda personer. Det kan vara fridfullt och det kan vara mindre fridfullt. Frågan som ställs då är om fridfullheten är resultatet av slumpen eller om...

Av ali hosseinzadeh - 12 april 2014 17:54

Att inte bara västvärlden utan världen överhuvudtaget kommit långt, inte bara i tekniskt avseende utan även inom andra vetenskap som kan bidra till de institutioner som har samhället och dess uppbyggande som huvudfråga kan vi utgå ifrån. Att en ledar...

Av ali hosseinzadeh - 10 april 2014 08:05

Den glödande tråden i den verklighet som vi lever i är att skapa en så smärtfri och naturlig sammansmältning mellan världens länder som möjligt. Det undanröjer helt enkelt illuminatis möjligheter att kunna agera genom osämja. Om den teorin som jag fr...

Av ali hosseinzadeh - 7 april 2014 13:46

Ibland tvivlar jag på mitt sätt att närma mig verkligheten. Varför gör i så fall inte "andra" författare det? Varför smyger de runt verkligheten som katten går runt het gröt. Är det bättre så? Ska inte verkligheten beskrivas rakt ut istället som mång...

Ovido - Quiz & Flashcards